Afscheid

De Stevenskerk, is letterlijk en figuurlijk het hart van Nijmegen. Dit prachtige monument ontroert en troost bezoekers en gelovigen al eeuwenlang. De ranke gotische architectuur, het heldere licht en de verstilde ruimten vormen samen een unieke ambiance. Het afscheid regelen we altijd in nauw overleg met de familie en de uitvaartbegeleider.

Afscheid

De Grote Kerk, met zijn monumentale Königorgel en schitterende kroonluchters met kaarsen, leent zich bij uitstek voor herdenkings- en afscheidsbijeenkomsten met maximaal 800 gasten. Zo wordt hier het bombardement van Nijmegen herdacht en wordt Wereldlichtjesdag, de dag van het overleden kind, hier gehouden.

De Noorder- en de Zuiderkapel zijn mooie, ingetogen locaties voor een persoonlijke afscheidsdienst met maximaal 100 gasten.Ook de condoleance kunnen we in de kerk voor je verzorgen.

Wil je een afscheid organiseren in de Stevenskerk?

Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.