Vrijwilliger worden

Voor een vrijwilliger in de Stevenskerk is vervelen er niet bij. Jaarlijks bezoeken ruim 160.000 mensen uit binnen- en buitenland de kerk. Daarnaast zijn er regelmatig evenementen zoals exposities, concerten, recepties en herdenkingsbijeenkomsten.

Vrijwilliger worden

Bij het gastvrij onthalen van al die bezoekers en het voorbereiden van al die activiteiten zijn vrijwilligers onmisbaar voor de Stevenskerk. Als vrijwilliger garandeer je de vrijwel dagelijkse openstelling en ondersteun je de kleine, professionele staf bij het onderhoud en de activiteiten in de kerk.

Vind je het leuk om bezoekers welkom te heten, tickets en souvenirs te verkopen, mensen rond te leiden? Dan is een functie als vrijwilliger bij de Stevenskring mogelijk iets voor jou.

Steek je graag de handen uit de mouwen, ben je technisch en/of lichamelijk sterk? Dan schuilt er in jou mogelijk een goede vrijwilliger voor (technische) onderhouds- en beheertaken.

Draag je de kerk een warm hart toe en wil je je inzetten voor de kerk?

Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken