Helaas! We kunnen de pagina niet meer vinden.

Zoek na 750 jaar

Sorry, we kunnen de pagina die je zoekt niet vinden. In de 750 jaar dat de Stevenskerk bestaat raakt er wel eens wat zoek.

Hier zijn wat handige links:

Helaas! We kunnen de pagina niet meer vinden.

"Van buiten al veel te zien"

De kerk was gesloten bij aankomst, maar van buiten is al veel te zien. Er is een bord dat de hele geschiedenis van de kerk verteld, bijvoorbeeld de het starten van het bouwen begon in 1254. Ook de gebouwen eromheen zijn prachtig om te zien. Er staan heel wat oude gebouwen omheen.

Sieuwe Maas

"A beautiful church with a inclusive attitude"

A beautiful church with a inclusive attitude. They had a wonderful free photo exhibition with transgender as the theme. I found it so moving and accepting that a church would have display these images. To normalise, love and accept transgender people into the church is such a step forward in the right direction. Well done to the organises. The church is also as beautiful on the outside as it is on the inside. A must see if your in the area.

Andrew Bocxe-Meyer

"Old and beuatiful"

Old an beautiful church

Ugis Ozolins

"Leuke middag!"

Ik ben bij de kerk geweest, aardige mensen en de kerk vond ik erg mooi. Bij de St-Stevenskerk worden verschillende activiteiten gedaan. Er wordt gebeden, gezongen, bijbel wordt gelezen en nog veel meer. De kerk biedt vele mogelijkheden. De kerk discrimineert niet tussen mannen en vrouwen en het is een plek waar leiderschap niet leidt tot een heersende taak maar een dienende taak. Ik vind het bijzonder, omdat er een hele geschiedenis achter zit. De kerk mag er dan niet heel bijzonder uitzien qua hoogte, grootte of mooiheid, maar het staat er al heel lang en heeft gestaan. Leuke middag!

Jens Glaudemans

"Wisselende tentoonstellingen"

Wisselende tentoonstellingen trekken mij naar de kerk. Ook onder de indruk van het orgel.

maaike4music