Met zijn allen |

Vrij (uitgangscollecte)
Met zijn allen |
Dienst met veel kinderen

Met zijn allen in de ark van Noach in de Stevenskerk
Op zondag 6 oktober wordt in de Stevenskerk de jaarlijkse ‘Dienst met veel kinderen’ gevierd. Meestal staat in zo’n dienst een verhaal uit de bijbel centraal. Dit keer horen we het verhaal over de Ark van Noach.
Daar zitten ze dan. De dieren in de ark van Noach. Van alle dieren twee. Van alle dieren? Ja, van alle dieren. Ook de mug en de wesp. Maar waarom eigenlijk?
In de dienst wordt het verhaal verteld en uitgespeeld en zijn er activiteiten voor jong en oud.
Naast vaste onderdelen van een kerkdienst, zoals samen zingen en bidden, komen we ook van onze stoelen, voor een aantal speelse, muzikale en verdiepende activiteiten, voor elk wat wils. Na afloop is er koffie en limonade.

Iedereen, van jong tot oud, is van harte welkom! Heb je een dieren-onesie, trek deze dan gerust aan. De dienst begint om 10.00 uur en wordt georganiseerd door drie Nijmeegse kerken: de Protestantse Gemeente, de Stadskerk en de Studentenkerk. Van harte welkom, 6 oktober in de Stevenskerk.

Voor meer informatie, zie www.stadskerknijmegen.nl en www.pkn-nijmegen.nl

Voorganger: Ds Wouter Slob

Kijk op Stadskerk Nijmegen – thuis in de Stevenskerk