The Unplugged Experience

concert
The Unplugged Experience
'Tribute to MTV Unplugged’

The Unplugged Experience 'Tribute to MTV unplugged’ Komt terug in de Stevenskerk.

Na het grote succes in 2023 komt the Unplugged Experience terug naar de Stevenskerk. Met een uitgebreid repertoire en heel veel zin komen de 17 muzikanten weer een ode brengen aan de MTV unplugged van de jaren 90.
Ook artiesten als Seal en Sinéad O’Connor hebben nu een plaats gekregen in ons unieke repertoire.

Ervaar en herbeleef tijdens dit semi-akoestische eerbetoon aan MTV Unplugged de melancholieke en muzikale hoogtepunten van topbands en artiesten uit voornamelijk de jaren negentig. Zoals in de welbekende tv-show klinken vanaf het ‘tapijt’ de klanken van o.a. Pearl Jam, Nirvana, Eric Clapton, Placebo en Alanis Morisette. Zeventien Rasmuzikanten zetten een twee uur durende unieke show neer in de sfeervolle en intieme setting van de Stevenskerk. Tribute to MTV Unplugged Nijmegen is naast shows in Rotterdam, Amsterdam, Deventer, Groningen, Tegelen en Vlissingen, onderdeel van een reeks optredens onder de naam The Unplugged Experience georganiseerd door Rocko Events. Kom ook en beleef een magische avond.

Wil je erbij zijn?

Bestel direct jouw tickets