Vacature: Assistent beheerder Stevenskerk

De Stevenskerk is een 13de-eeuws monument, icoon van de stad. Het monument is dagelijks geopend voor bezoekers en doet dienst als locatie voor tal van evenementen. Met jaarlijks meer dan 150.000 bezoekers is het een van de best bezochte monumenten van Nijmegen. Sinds 1983 is het beheer van het monument in handen van de Stichting Stevenskerk Nijmegen. Dat doen we met meer dan 90 vrijwilligers en een kleine betaalde staf.

Vacature: Assistent beheerder Stevenskerk

We zijn per direct op zoek naar een enthousiaste en flexibele assistent-beheerder. Als assistent beheerder ben je onze spin in het web voor het dagelijks onderhoud en gebruik van het kerkgebouw.

• Je bent mede verantwoordelijk voor het dagelijks onderhoud, zoals het doen van kleine reparaties, schoonmaak en de inkoop van facilitaire goederen.
  • Je ondersteunt de productie van evenementen en (verhuur)activiteiten
  • Je bent een echte gastheer/gastvrouw voor alle partijen aan de kerk verbonden

Je wordt aangestuurd door de Hoofdbeheerder en maakt deel uit van een professionele staf van 4 personen. Een team van vrijwilligers staat klaar om je bij deze taken te ondersteunen. De aanstelling is voor 36 uur per week. De inzet van deze uren is zeer onregelmatig, met werk in de avonduren en in de weekenden.

Wie zoeken we?

Het werk van beheerder is veelzijdig. Daarom zoeken we iemand die:

• Een veelzijdig klusser is
  • Ervaring heeft met de technische en logistieke productie van evenementen
  • Overweg kan met installaties als verwarming, licht en geluid (of dit wil leren)
  • Basiskennis heeft van EHBO & bedrijfshulpverlening (of dit wil leren).
  • Een netwerker/samenwerker is die makkelijk contact maakt met mensen en organisaties
  • Een open en gastvrije houding heeft
  • Affiniteit heeft met monumentaal erfgoed
  • Flexibel is en ook ’s avonds en in het weekend wil werken
  • Minimaal MBO werk- en denkniveau heeft

Wat bieden we?

Als (assistent)beheerder krijg je een afwisselende baan in het grootste monument van Nijmegen. Wij bieden je een mooie werkplek, flexibele werktijden en ruimte en vertrouwen om je werk zelf vorm te geven. Je krijgt een tijdelijke aanstelling voor één jaar met mogelijkheid tot verlenging en een salaris , afhankelijk van kennis en ervaring van minimaal €2.316 en maximaal €3.280 per maand. Daarnaast wordt vakantiegeld en een 13de maand uitgekeerd.

Reageren

Ben je geïnteresseerd stuur je motivatiebrief plus CV aan vacatures@stevenskerk.nl.
Voor meer informatie kan je bellen met de directeur, Theo Andriessen / 06 - 41 83 84 44

Solliciteren is mogelijk tot 17 november – sollicitatiegesprekken zijn gepland op 21 en 25 november