DROOM!-kapel

In de DROOM!-kapel kun je genieten van een heerlijke kop koffie, thee of een verfrissend drankje, vergezeld door een overheerlijk stuk (appel)taart. Plug je laptop in, laat je inspireren door de bijzondere omgeving, of kom gezellig borrelen met vrienden en geniet van een smakelijk borrelplankje.

DROOM!-kapel

Wandel binnen

De DROOM-kapel is open tijdens de openingstijden van de Stevenskerk, behalve op dinsdag.
Wil je weten waarvan je kunt genieten bij DROOM? Klik hier voor de menukaart

Catering

Vanuit DROOM! kan ook catering worden verzorgd bij verhuringen in de Stevenskerk. Dat kan variëren van eenvoudige koffie en thee met een lekkers, tot uitgebreidere borrels en zelfs diners. De aanvragen daartoe lopen altijd via de Stevenskerk. Interesse? Stuur een mailtje naar verhuur@stevenskerk.nl

Over DROOM!

De DROOM-kapel wordt geëxploiteerd door DROOM! BV. Zij bieden participatietrajecten aan mensen met afstand tot de arbeidsmarkt. Medewerkers krijgen kwalitatieve coaching op maat en DROOM! helpt hen om zich te ontwikkelen en mogelijk door te groeien naar een (andere) baan. DROOM! en de Stevenskerk delen een gezamenlijke visie om positieve impact te hebben op de samenleving en geloven sterk in de kracht van verbinden door ontmoeten.

Kijk op de website van Droom - de Stevenskapel